Battlefield 1 küfür sahneleri

Video is ready, Click Here to View ×

42 Comments

  1. Şu neden bizim askerleri öldürdün diyenlere sesleniyorum arkadaşlar bu zaten yaşanmış bişey yani bu videoyu yapan kişi gidip geçmişe onları öldürmedi yani boş boş konuşmayın

  2. Ulan bazı amk gerzekleri yok nası kıydın nası sıktın diyor ulan at kafalılar sanki 1. Dünya savaşına gitti de sıktı sanki oyun bu oyun canlı değiller sizin oyun da Osmanlı var diye sevinmek yerine laf söylüyorsunuz klavye başında ülke korumak mi olur ülkenin korumak istiyorsun şu afrin deki askerler için dua edin burda klavye delikanliliğı yaparak vatan korunuyor mu sanıyorsunuz.

  3. ATALARINI NASIL ÖLDÜRÜYOSUN, ASKERİMİZE NASIL KIYIYORSUN GİBİ YORUM SAPAN SİKTİĞİMİN AT KAFALI VELETLERİ VAR. OLUM MALMISINIZ AMK SİZ?! SÖZDE SAHİP OLDUĞUNUZ MİLLİYETÇİLİKLE SİK SİK YRUM YAZMAYIN AQ. OYUN LAN OYUN? ONA BAKARSANIZ, BF TARİHİNDE NEREDEYSE HER ZAMAN AMERİKA,RUSYA,ÇİN GİBİ ÜLKELER OLDU VE BUNA SEVİNDİLER, O ADAMLARIN HEPSİ VATAN HAİNİDEMİ SEVİNDİ AMK?! CİDDİ CİDDİ APTALSINIZ AMK DÜNYADA TÜRKİYE KADAR UTANÇ DUYULACAK BAŞKA BİR ÜLKE YOK, LAN RUSYA ŞİRKETE İSYAN ETTİ OSMANLI VAR BİZ YOKUZ DİYE! CİDDİYİM SALAKSINIZ.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*